Voor en door schippers
Categoriën
Sociale Media

Twitter
https://t.co/lWHLGEwrtK Chauffeurs in Nederland weinig gecontroleerd, bij overtreding vaak geen gevolgen omdat “je met een goed gesprek vaak meer bereikt”. Dit in scherp contrast met het boete- en handhavingsbeleid voor de binnenvaart. ILT= Overheid: benadeelt binnenvaart
DANK minister @Barbara_Visser1 🎩, dat er is geluisterd naar onze zorgen aangaande #FAME. Zorgen zo goed verwoord in moties van @BisschopRoelof en @MahirAlkaya, gesteund door @EOCverzekering . https://t.co/aWth27tVUe Grote vraag nu: hoe wordt de 6% #CO2 reductie ingevuld?
7.000 spitsen 25 jaar geleden, daarvan nu max.350 over. Maar @CCNR_Rhin regelgeving gaat gewoon door. In Botlek wordt bauxiet uit een zeeschip in een loods gegooid omdat geen #spits te vinden is. Omgekeerde modal shift is enorme extra #CO2 uitstoot. @C_Nagtegaal @IenWTweedeKamer

Bijlagen en uitleg downloaden

 
  • Offerte van een gerenommeerd bedrijf voor een motorvrachtschip om te kunnen voldoen aan de overgangsbepalingen van 2010 en 2015.
  • Witboek transport 2011, Stappenplan voor een interne Europese vervoersruimte –
    werken aan een concurrerend en zuinig vervoerssysteem.
  • 12 Document RV13_18nl, ingediende voorstellen voor het CCR werkprogramma 2014-2015
    door de Nederlandse delegatie “Probleemanalyse overgangstermijnen. Formulier voor
    opname in werkprogramma”, april 2013.