Voor en door schippers
Categoriën
Sociale Media

Twitter

Onderzoek naar ongevallen in de #binnenvaart:
ILT heeft 400 meldingen van #aanvaringen in ruim een jaar. Het grootste deel zijn eenzijdige aanvaringen. Overheidskosten schades: 55 miljoen. Waarschijnlijk is 90% van de aanvaringen het gevolg van menselijk gedrag.

Bij het “aanwijsbesluit ligplaatsen vaartuigen” @Zaanstad blijkt dat de maximale ligplaatsduur van 2 maanden in bijna alle gevallen is teruggebracht tot maximaal 2 weken. En dat terwijl we nog "in gesprek" zouden zijn. @NHNieuws @RaadZaanstad @scheepvaartkrnt , @BVK_binnenvaart

#binnenvaart benadeeld door #Zaanstad: Pleziervaartuigen hoeven geen havengeld te betalen in Zaanstad, beroepsvaart moet dat wel. @scheepvaartkrnt @RaadZaanstad @schuttevaer

Bijlagen en uitleg downloaden

 
  • Offerte van een gerenommeerd bedrijf voor een motorvrachtschip om te kunnen voldoen aan de overgangsbepalingen van 2010 en 2015.
  • Witboek transport 2011, Stappenplan voor een interne Europese vervoersruimte –
    werken aan een concurrerend en zuinig vervoerssysteem.
  • 12 Document RV13_18nl, ingediende voorstellen voor het CCR werkprogramma 2014-2015
    door de Nederlandse delegatie “Probleemanalyse overgangstermijnen. Formulier voor
    opname in werkprogramma”, april 2013.