Voor en door schippers
Categoriën
Sociale Media

Twitter

"Wat is er met het door schippers volgestorte reservefonds gebeurd, EBU en ESO? Dat…" — Sunniva Fluitsma https://t.co/ri9imNXPNv

Boetebeleid matiging vooraf:
Binnenvaart 50% matiging voor natuurlijke personen.
wegvervoer max. aantal beboetbare werknemers per werkgever
a. < 25 werknemers: 3
b. 25 of meer en < 50 werknemers: 6
c. 50 of meer en <100 werknemers: 9
d. 100 of meer: 12
@CvNieuwenhuizen

appels en peren: Panteia Boetebeleid binnenvaart vergeleken met: Overlast in openbare ruimte; Huisvestingswet; Gezondheids- en Welzijnswet voor Dieren;
Warenwet; Tabaks- en rookwarenwet; Wet gewasbescherming en biociden; Arbeidsomstandighedenwet; Wet Arbeid Vreemdeling;

Onderzoek REBEL

Hierbij vind u de link naar de enquête betreffende de evaluatie abonnementensysteem afvalstoffen (huisvuil) :

Enquette is verlopen

De ASV vind het belangrijk dat schippers laten horen wat zij van het systeem vinden. Na overleg met de organisatie die de evaluatie op zich heeft genomen heeft de ASV toegezegd haar leden op te roepen de evaluatie in te vullen. Dat doen wij dus bij deze.

Eind 2013 is door Rijkswaterstaat een abonnementensysteem ingevoerd voor de afgifte van niet-oliehoudend klein gevaarlijk afval (KGA) en restafval (bedrijfsafval, huishoudelijk afval, glas, papier, enz.).Dit systeem wordt momenteel geëvalueerd door de Rebel Group in opdracht van het ministerie van Infrastructuur en Milieu. Deze enquête is onderdeel van de evaluatie.

Waarom is het nuttig om deze vragenlijst in te vullen?

Een van de hoofdvragen in het onderzoek is of de binnenvaart haar scheepsafval deel C (niet-oliehoudend KGA en restafval) op dit moment voldoende en tegen een redelijk tarief kwijt kan. Door de vragenlijst in te vullen, kunnen we uw ervaring en mening meenemen in het onderzoek.

De vragenlijst invullen, kost u ongeveer 10 minuten. De deelname aan het onderzoek is anoniem en de ingevulde antwoorden zullen alleen voor dit onderzoek gebruikt worden.

Hartelijk dank voor uw medewerking.